12
Jan
09

En Masse

n16337988011_1638675_4026

Kuulsin ükspäev ühest vahvast raadiosaatest ühte vahvat lugu sellistelt Itaalia tüüpidelt nagu En Masse. Muusika meenutab hästi palju mu eelmise aasta lemmikut, Crookersit. Ehk on küll vara üldistavaid järeldusi teha, kuid mul on tunne, et me veel kuuleme Itaalia tüüpidest veel palju sel aastal.

En Masse- Crowded / En Masse Facebookiks / Osta

8 Responses to “En Masse”


  1. 1 mowka85
    January 12, 2009 at 11:23

    Minu jaoks liiga steriilne. Üldjoontes loodan ka see aasta rohkem huvitavat uut kraami leida, eriti tahaks miskit Aafrika muusikat leida.

  2. January 12, 2009 at 13:10

    Minu jaoks natuke liiga. Ee. Trance?

    Ja kmon, itaalia jaoks ei ole üldse vara. Eelmise aasta parimaid leide oli minu jaoks Bloody Beetroots. Täpselt õige kärin itaaliast!

  3. 3 wuugi
    January 12, 2009 at 14:02

    jah, ja üldse…mida sa postitad siin rsk

  4. January 12, 2009 at 17:46

    itaaliast on päris imo maailma parim diskotjuun millest mul siiani küllalt ei saa ehk charlie – spacer woman. UUH! aga näiteks bloody beetroots ajab mind lugusid kustutama. liiga neurootiline puurimine.

  5. 5 buugi
    January 12, 2009 at 18:36

    Ähh, trance? Ma panin nüüd sinna ühe originaalloo, mitte remix’i, mis segadusse ajas.

  6. January 12, 2009 at 19:29

    minumeelest birgiti-sugused dreampopperid ei tohikski kuulata midagi üle 4 bpmi.

  7. 7 Johan
    January 12, 2009 at 22:59

    suht ok, olen alt ja ytlen, et meeldib isegi. biit on suht igav, aga ehitab mõnusalt, olen isegi nõus biidi unustama:D

  8. 8 mowka85
    January 13, 2009 at 08:28

    Charlie – Spacerwoman on kuld !


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,877 lööki

