18
Jan
09

las ma mõtlen….

Tere pühapäeva! 🙂

Mul on viimaste nädalate jooksul tekkinud kaks eelmise aasta lemmikplaati:

Animal Collective – Merriweather Post Pavilion
Ratatat – LP3

No lihtsalt geniaalne ja nii väga ilus….ei oska kuidagi kommenteeridagi…

kui huvitab, siis aru saamaks, millest räägin, kuulake seda ja seda (selle video on suhteliselt huvitava kontseptiga ka veel lisaks)

Aga postituse tegin hoopis sellepärast, et oli üks remix contest ja kukkus nii välja, et Animal Collective remiksis Ratatat’i ja välja tuli midagi, minu meelest, väga hõrku….sama hea isegi kui Quiet Village – Victoria’s Secret, arvestades veel seda, et quiet village kasutas vanu sämpleid 🙂

Aga peategelane on SIIN seda saab tõmmata ka(ostmise kohta not sure, aga probably)….kes otsib, see leiab eksole 🙂

Need neli linki on minu meelest nüüd elektrooniline muusika oma kõige ilusamas “Ilus”

Toredat sinist esmaspäeva Teile!

‘NB! Täna on kanal2’st õhtul jõle hea film 🙂

4 Responses to “las ma mõtlen….”


  1. January 18, 2009 at 16:13

    niii armas post, peeter 🙂

  2. 2 Sir Ehala
    January 18, 2009 at 16:26

    siiras i hope 🙂

    aga väike correction või no tglt ajan interneti kaela selle…

    Vinüülina ja cdana riliisitakse Animal Collective alles praegu (olnud nädala ja järgmise nädala jooksul, eri kantsides 🙂 )

  3. January 18, 2009 at 16:42

    ei siiralt. just kuulan animal collective’i . ajee! my girls!
    meeldib, et see album on popikam kui eelmised. ja suurepärane kontsert tuleb meelde…lihtsalt lehe oli see lillepaviljonikas

  4. 4 buugi
    January 18, 2009 at 17:29

    jaa, mina ei olnud animal collective’t enne lillepaviljoni kuulnud aga õde vedas mu kohale ja mulle tundus kõik väga kahtlane. kuid lugu loo järel läks asi järjest paremaks ja paremaks ning mul hakkas vaikselt pea kaasa käima, siis tatsus juba jalg ja enne kui tähele jõudsin panna, siis juba mõnuga tantsisin kaasa. kuid hiljem arvutist või plaadilt kuulates see mulle ikka ei meeldi. seetõttu on see ka veidi sürr, et see oli mu üks parimaid kontserte üldse. huvitaval kombel on mõnikord muusikast ja esinemisest tulenev õhkkond palju olulisem kui muusika ise.


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,877 lööki

