08
Apr
09

Crookers Album Teaser ja 100. postitus

Crookers

Ega siin vist väga midagi nagu öelda ei ole.

Crookers on minu meelest või no peaks olema nt lazerite settides n-ö aukülaline/vana olija eks (igas muudes settides ka kindlasti :P)

Need itaalia tüübid on minu jaoks, endiselt veidike arusaamatult Man Recordingsi all (muude labelite all ka, kui nüüd meelde tuletada..aa poh), mis on ikka väga baile label, vähemalt kvantiteedi poole pealt. Samas eks need teised brasiilia tüübid viska ka electrot sisse. See blogi/kodukas on äge, tasub silma peal hoida, need kes viitsivad muidugi 🙂

Aga do the main point siis….

Crookers Album Teaser 09 (otselink)

nagu ma aru sain, siis Phra reaalselt laulab seal…sellesmõttes teeb veidike kadedaks muidugi nende peale, kes SONARile see aasta tilguvad…tropid rä…aa pole hullu, ma sain sünnipäevaks FLOW pileti preililt ja täna avaldati siis esimene sats esinejaid ka. Nagu ma aru olen saanud, siis avaldatakse mingi kolm korda ja viimased on eriti magusad 🙂

vot ongi vist kõik…

aa järgmine kolmapäev, 15. aprill, astuga Maailmast läbi. Selline uus pidu nagu “Music So Hot” 2 tallinna tüüpi, kes on suht häbelikud, aga kindlasti mitte tundmatud ja mina ka siis. Nemad teevad seratoga ja mina alguse poole tavaliste vinüülide ja pärast traktoriga. Ilupilt, kerge soojendaja äkki ja muu info lähimate päevade jooksul 🙂 Loodetavasti tuleb kevadiselt tore pidu, eks ole

cheers, preilid kutid!

P

(tundub et oli ikka natuke midagi öelda…)

3 Responses to “Crookers Album Teaser ja 100. postitus”


  1. 1 buugi
    April 8, 2009 at 22:04

    crookers lasi vähemalt ühe (E.P.Iistola) EP ka Mad Decenti alt. Kuskil nimekirjas oli nende nime taga isegi leibeliks märgitud Mad Decent.

  2. 2 Sir Ehala
    April 8, 2009 at 22:53

    jep sul on õigus…sellepärast selle paranduse sisse panin ka, et teiste alt ka…

  3. 3 mowka85
    April 11, 2009 at 18:31

    Kusjuures, eriti kõva kui me lazeritega teeks crookersi contesti loo, oleks kasvõi niisama hea peol bängida, ma tirin materjali igatahes alla.


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,909 lööki

