16
Apr
09

Shoegasm!

shgsm

Iga kord kui keegi küsib, et mis muusikat ma kodus kuulan ja ma muuhulgas mainin, et shoegaze yo, saan ma vastuseks äärmiselt nõutu näo (välja arvatud see üks kord, kui ma esimest korda elus vonBiga rääkisin). Äärmiselt nõutud näod panevad nüüd klapid pähe ja kuulavad seda tunniajast miksi. Natuke flirti post-roki ja dreampopiga, sekka puhast legendaarset kingapõrnitsemist. Kõik lood kõlavad enam-vähem täispikkuses nii nagu suur drone-jumal nad siia ilusasse maailma lõi:

Don’tBelieveTheHype™ – Shoegasm

Oota aga misasi on dreampop? vonBi annab aru:

vonBi – In Flight

Vaata siit lugude nimekirjasid:

Don’tBelieveTheHype™ – Shoegasm

  1. Serena Maneesh – Drain Cosmetics
  2. Amusement Parks on Fire – Await Lightning
  3. Red Sparrowes – The Soundless Dawn Came Alive as Cities Began to Mark the Horizon
  4. Blonde Redhead – 23
  5. Belong – I Never Lose. Really Really
  6. Tearwave – Holding on
  7. My Bloody Valentine – Sometimes
  8. Boards of Canada – I Saw Drones
  9. Slowdive – When the Sun Hits
  10. Sennen – Just Wanted to Know
  11. The Legends – Over and Over
  12. The Pains of Being Pure at Heart – Everything with You
  13. The Depreciation Guild – Butterfly Kisses
  14. Tears Run Rings – Waiting for the End
  15. Ulrich Schnauss – Medusa
  16. Low – Murderer (Live)

vonBi – In Flight

  1. Soundpool – Welcome to Dreamland
  2. Tribes Of The City – Inverse
  3. The Capsules – The Cycle Starts Again
  4. Monster Movie – Beautiful Arctic Star
  5. Aerial – Kallisti
  6. Interpol – Hands Away
  7. Seekae – Void
  8. Slowdive – Souvlaki Space Station
  9. Rumskib – Springtime
  10. Asobi Seksu – Stay Awake
  11. David Sylvian – Sunlight Seen through Towering Trees
  12. Grouper – Heavy Water/I’d Rather Be Sleeping
11 Responses to “Shoegasm!”


  1. 1 Madis
    April 16, 2009 at 08:12

    Don’tBelieveTheHype™, su pleilist kõlab veits nagu kuulaks läbi seina. Millega ja kuidas lindistad?

  2. April 16, 2009 at 08:17

    traktor proga lindistatud miksteip see. mida sa seina all mõtled? liiga mudane sound?

  3. 3 Madis
    April 16, 2009 at 08:25

    kle muddy jaa, ma võin kodus normide kõllidega üle kuulata aga mu igapäevaklappidest (sennheiser PX100) tundus et miskit on nihu läinud

  4. April 16, 2009 at 08:37

    võiks olla crispim jah. mul endal igapäevaseks kuulamiseks grados sr60 ja need on oma elu jooksul paremat soundi tootnud küll. võibolla on traktori limiter liiga madalale keeratud ja kompressib liiga suure isuga. või noh tglt see muusika ongi originaalis selline, et vokaalid on maha keeratud ja kitarrinoisei on kõik kohad täis ja arvatavasti mp3 lihtsalt formaadina rikub juba palju ära kvaliteedis.

    nüüd kui sa seda ütled, siis mulle endale ka tundub, et midagi on valesti 😀 ma loodan, et ma seda ette ei kujuta lihtsalt (raudselt kujutan).

  5. 5 Madis
    April 16, 2009 at 08:49

    ei no, valesti pole midagi aga ma kardangi et sul kuskil mõned sagedused kaduma läinud
    😀 ma tõmbasin võrdluseks esimese laulu (Serena Maneesh) netist (192 kbbs) ja see kõlas minu kõrvadele palju kirkamalt. Just vokaali osa ja kitarrid ka natuke. Keegi kolmas isik võiks ka öelda, mis talle tundub. Siis äkki saaks teema lukku panna 😀

  6. April 16, 2009 at 11:34

    tahaks veel lisada, et on väga paslik et sellina audiofiilne lähenemine just nii nohiklikus miksteibiteemas tekkis 😀

  7. 7 Johan
    April 16, 2009 at 15:38

    pask, TÄIELIK pask.

  8. 8 Johan
    April 16, 2009 at 15:38

    :D:D:D tajo ei ma teen nalja yo:D:D:D

  9. 10 aclevername
    April 18, 2009 at 17:26

    hahaha, “vastuseks äärmiselt nõutu näo” – see on midagi liiga tuttavat.
    Muidu väga meeldivad playlistid! Endal samuti varem kummastki paljud lood väga tähtsal kohal olnud 😉


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,904 lööki

