15
Jun
09

Neljapäev with Lazers: volume 11!

Neljapäev with Lazers: volume 11!

Ühendage käed ja tantsigem lazersirütmis! Sel neljapäeval kutsub Neljapäev with Lazers Tallinnast külla ERKI moeshow järelpeo maani maha lammutanud mehed. Üles astuvad Daria & Cool kes muuhulgas veavad Raadio 2s igaesmaspäevast Kaablit. Kuula neid juba täna õhtul alates kella kaheksast! Tallinna afficionadodega mängivad koos Madis ja Don’tBelieveTheHype™; Mowka laseb samal ajal metsas püssi ja kaitseb Eesti riiki.

Kuupäev on 18. juuni ja kellaaeg on 22:00, klubi on Maailm ja pilet maksab kuni südaööni 25 krooni, sealt edasi juba 50.

Digiflaierit võid näha siit.

Long live the lazers!

4 Responses to “Neljapäev with Lazers: volume 11!”


  1. 1 Johan
    June 15, 2009 at 09:57

    ma olen seda päeva pikald ja põhjalikult oodanud ja nyyd ei tule peole.

  2. June 15, 2009 at 11:53

    Johan sa oled evil!! Mida see siis peaks tähendama?? 😀

  3. 3 Johan
    June 15, 2009 at 12:06

    ma hullult tahaks tulla ja näha seda myrglit, aga ma pean tööd tegema:(

  4. 4 nubIu
    June 19, 2009 at 09:11

    Väga hea oli. Kahju, et ma enne valedel üritustel olen käinud 🙂


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,877 lööki

