18
Jul
09

Palju Tasuta Mussi ehk siis Hold The Line’ remiksid

Hold the Line!

Ilma pikema jututa… Kohustuslik viide väga tublidele ja eeskuju näitavatele ameeriklastele Mad Decenti blogist on siin.

Ja otselink kõikidele lugudele (40 on neid seal) on siin muide, nt. Mozillaga on hästi kerge neid sealt tõmmata. Sry kui tglt kõik teavad, mõned ei tea vahel 🙂 et siis ülevalt file ja save page as, kui olete klikkinud mõnele failile eelnevalt. Muidu on selline add Mozillal nagu Flashgot, millega saab need kõik korraga ka tõmmata. Igatahes, head kuulamist ja mõnulemist, selle palava asjanduse all!

P

PS! Täpsustuseks: ma ei öelnud kordagi, et need kõik hullult head on vms. Kindlasti ei ole, aga kindlasti leiab iga vähegi liberaalsem sealt rohkem kui ühe, mis on at least okei 🙂

6 Responses to “Palju Tasuta Mussi ehk siis Hold The Line’ remiksid”


  1. 1 buugi
    July 21, 2009 at 08:17

    no esimene, keskmine ja viimane on küll haigelt head. eriti see viimane.

  2. 2 Sir Ehala
    July 21, 2009 at 15:03

    mul jälle mingid hoopis muud…6 tükki jäid sõelale

  3. 3 buugi
    July 22, 2009 at 11:06

    ma ei tea nüüd kas olen väga liberaalne aga mulle hullult meeldib see plaat. ja osad remixid. tõesti halbu nagu ei olegi, sest need vokaalid on nii spetsid. ja see beebi nutt näiteks…

    pole pikka aega midagi nii mõnusat kuulnu kui loo cash flow lõpus see ilma riddimi osata jupp. ma olen seda ühte mnutit sealt lõpust vist miljon korda üle kuulanud.

  4. 4 Sir Ehala
    July 23, 2009 at 15:18

    back that või word up või…

  5. 5 Sir Ehala
    July 27, 2009 at 23:56

    õõõ mis dilemma oli nüüd….kas teen uue posti, tuliuue MAJOR LAZERI essential mixiga või ei….
    aa kuna vist ei peaks siiski muutuma peaaegu ühtede tüüpide myspace’ks, siis panen siia hoopis – kah nagu tasuta tantsu/soojendusmuss 🙂

    [audio src="http://rs541.rapidshare.com/files/259778977/Essential_Mix_-_2009-07-25_-_Major_Lazer--www.qrip.org.mp3" /]
    ärge muretsege, pole piraat ega midagi 🙂

    aga täitsa official värk muidugi on siin http://www.bbc.co.uk/radio1/essentialmix/
    lugege kommentaare ka, inimesed on nii armsalt šokeeritud 🙂

    aaa seda värki, et mul on mingit eriti jäika ja ägedat bailet ja bmore moodi asja kogunenud nüüd suvega…tulge pedassaarde Robotaanikale meiega( lazerdajad ja mina) hängama….

  6. 6 Sir Ehala
    August 4, 2009 at 10:47

    ja siis veel üks remix/video Ninjasonikult

    minu meelest päris äge toore räpp ja kradi mõnusa kvaliteediga viidz ka….
    http://www.myspace.com/ninjasonik

    be cool


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,910 lööki

