27
Oct
09

nba on wellplayed

surfasin juutuubis ringi ja sattusin sellise asja peale. ma olen põhimõtteliselt nii kaua kui mäletan kossufänn olnud ja kõik need tunnuslood on tuttavad, kuid ma ei ole kunagi mõelnud kui jaburad need on. kui Dj Sega varsti mõnda neist mingit pila- bmore’i ei tee siis teen ise.

5 Responses to “nba on wellplayed”


  1. 1 studio5est
    November 2, 2009 at 11:42

    lahedad funky taustad. ongi hea, et igal pool ühe malgaga mõõdetud tümakas vastu ei löö.

  2. November 16, 2009 at 02:17

    Aii tuletab unetuid öid meelde 😀 enam küll ei jõua kella viieni hommikul kossu vaadata

  3. 3 Sir Ehala
    November 16, 2009 at 05:10

    peab vahel ikka jõudma…
    aaa su blogi on päris hea rivaal nimepoolest BIIT.ME’le huvitav
    good posting 🙂

  4. 4 studio5est
    November 16, 2009 at 15:33

    SAS paneb kinni ära see aasta 😀

  5. November 16, 2009 at 16:10

    deem 😀 ma juba arvasin, et ma olen originaalne.. ei teadnud sellest teisest midagi :$


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,846 lööki

