11
Jan
10

TMIS’09: DJ TSR

Pole vist saladus, et lõppenud aasta oli eksootilistest rütmidest laetud – kudoru, afrobiit, bmore… Öötöö ja Insomniac Recordsi eestvedaja, ehh.ee toimetaja ja Eesti Hip Hop Festivali korraldaja DJ TSR on tänase miksi autoriks ja sooje rütme on siin miljoni detsibelli jagu. Loe DJ TSRi miksi kohta lähemalt:

Selline ta tuli. Mix iseloomustab suhteliselt hästi mu eelistusi 2009 aastast – kõik kuhu on käe külge pannud Crookers, Diplo, M.I.A. on väga meeltmööda. Lood pole viimseni kõik 2009a ilmunud, kuid just need kõlasid 2009ndal veenvalt. Eelnevate aastatega võrreldes vähem räppi ja rohkem kõike muud.

DJ TSR – This Mixtape Is So 2009

  1. Santogold – LES Artistes (Diplo XXXchange Mix)
  2. Jamelia – Something About You (Crookers Crunky Remix)
  3. Tellier & Oizo & Sebastian – C.H.I.V.E.R.S.
  4. Ladytron – Black Car
  5. Justice – D.A.N.C.E. (MSTRKRFT Remix)
  6. Basement Jaxx – Raindrops
  7. Dizzee Rascal & Armand Van Helden – Bonkers
  8. Kid Sister – Right Hand Hi
  9. Rye Rye feat. M.I.A. – Bang
  10. Diplo – Solta O Frango
  11. DJ Critikal – Babarabatiri Funk
  12. Kidda – Under The Sun (Herve’s Ain’t No Sunshine Mix)
  13. Wale feat. Lady Gaga – Chillin (Top Billin UK mix)
  14. DJ Shadow – Right Thing/Gdmfsob (Clean Instrumental Version)
  15. La Roux – Quicksand (Alex Metric Remix)
  16. Radioclit – Divine Gosa (Switch Remix)
  17. Scooter – I’m Raving (TSR remix)
  18. Regurgitator – Black Bugs (TSR mashbugs remix)
  19. Nirvana – Smells Like Teen Spirit (DJ Sega Remix)
  20. Rye Rye feat M.I.A. – Bang (Stanton Warriors Remix)
  21. Kelis feat. Crookers – No Security
  22. Ellie Goulding – Under The Sheets (Jakwob Remix)
  23. White Lies – Death (Chase & Status Remix)
17 Responses to “TMIS’09: DJ TSR”


  1. 1 The Music Master
    January 11, 2010 at 11:49

    Ma olen ainult kuulaja rollis ja muusikast suurt ei mõika. Olen kuulanud kõiki seniseid mixe. See on nüüd minu lemmik.

    Mixi kuulates tegi kaastöötaja mulle märkuse, et mu jalad tõmbelvad laua all kuuldavalt. Vabandasin, kuid lasin neil muusika taktis edasi tõmmelda.

    Kummardus. Võib isegi tunnistada, et see mix saab eelmise aasta Sir Ehala mixile lähedale, kuid ma pole veel kindel, et kas ka mööda. Kuid seda ühe kuulamisega niimoodi paika ei saagi, igatahes on vahe olematu.

  2. 2 tsr
    January 11, 2010 at 13:35

    ma väga tänan. kui kedagi huvitama peaks, siis sisse on see mängitud seratoga ja ühes takes-is.

  3. 3 mowka85
    January 11, 2010 at 13:48

    Mix hea tempo suhtes, selline särtsakas. Minu jaoks lihtsalt veidi liiga palju 2007/2008 a. ülemängitud lugusid, aga see on selline isiklik teema rohkem.

  4. 4 uku
    January 11, 2010 at 15:53

    Mitmekesine ja hästimiksitud teip! Nö klassikuid oli sisse pandud lühidalt ja maitsekalt, ei häirinud. Isiklikult lootsin reklaami peale muidugi rohkem eksootikat. Autor on ses suhtes palju ausamalt oma teipi kirjeldanud :).

  5. 5 tõnn
    January 11, 2010 at 17:06

    mhmh. tantsumiks nagu selle sõna kõige paremas mõttes. Mõned need lood ka siin mis ma endale ära ei mahutand. üleüldiselt pöial ülespoole ja reedel näeme 🙂

  6. 6 Johan
    January 11, 2010 at 20:13

    ma võibolla isegi ei peaks seda ütlema, aga lihtsalt annan statistika mõttes teada, et minule see mix ei meeldi ÜLDSE, ja see muusika ka mitte.:) mitte ühtegi head pala minujaoks. ära saa valesti aru, kõik on hästi, aga lihtsalt mulle ei meeldinud see osa 2009/2008/2007 aastat. Ja Sir Ehala eelmise aasta legendaarsele mixile ei saa see ligilähedalegi 😀

    piis

  7. 7 Sir Ehala
    January 11, 2010 at 20:40

    ja tead Kalev, kui joh nii ütleb, siis ta mõtleb, et minu oma oli eriti halb ja talle üldsegist ei meeldinud kohe….

  8. 8 Sim
    January 11, 2010 at 21:41

    Maitse poolest ei ole see just minu sorti muusika siin aga koiki neid 2009 mikse kuulates ja yldiselt seda blogi lugedes tekib kysimus: miks te mikse teipideks kutsute?! Oskab keegi lahti seletada noorele inimesele siin selle moiste? 😀

  9. January 11, 2010 at 22:46

    Eks ta ole selline ajalooline põhjus, et kunagi salvestasid DJ-d oma lemmikmusa lemmikjärjekorras kassettidele. Tõenäoliselt vanemad blogijad on ka ise sellega tegelenud. Ma ise olen lihtsalt oma lemmiklugusid teistelt meediumitelt kassettidele ümber võtnud, aga sellise ennast väljendava mixteipini ma ei jõudnud.

    Wikis on pikk jutt selle kohta: http://en.wikipedia.org/wiki/Mixtape

    Mis vahe on Mixtape ja Dj Mixi vahel? Head vastust mul ei ole. Isiklikult tundub mulle, et mixtape on selline personaalsem, nn sõnumi edasiandmiseks. DJ mix seevastu on selline tantsule orienteeritud. Mõni ekspert ehk täpsustab 🙂

  10. January 11, 2010 at 23:33

    pigem jah selline traditsioonaalne väljend vast. mixplaat olen ka kuulnud, aga noh.. kohmakas ju:)

  11. 12 Johan
    January 11, 2010 at 23:38

    kes seda enam mäletab, mida ma mõtlesin:D

  12. January 12, 2010 at 02:21

    Hehee ma hea meelega lindistaks otse kassetile mikse kui kellegil nendega midagi peale oleks hakata. Eriti cooli mixteibi teeks kasutada VHS voi Betamax formaate, siis miksile visuaalid ka juurde;)

    Siiski ma arvan et Eesti keelde on vaja tekitada hulk uusi sonu et ei peaks niipalju voorsonu kasutama elementaarsetest asjadest nagu muusika raakides.

    Veidi teemast korvale aga just meenus et junos oli/on yks reliis myygil mis on terve LP, MIDI formaadis, 3.5″ flopiketta peal. Paris originaalne kas mitte(:

  13. 14 Johan
    January 12, 2010 at 02:31

    sõltub muidugi mis artistiga tegu?

  14. January 12, 2010 at 22:06

    Johan kui see kysimus oli mulle siis:
    http://www.juno.co.uk/products/172800-01.htm

    Yllataval kombel on seal Gabriel Ananda ka peal..

  15. January 12, 2010 at 22:12

    Väga cool! Stumpf ja Brede ka peal 😀


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,877 lööki

