12
Jan
10

TMIS’09: DJ Mulder

DJ Mulder on ennegi meie blogis mikse avaldanud. Seekord siis lõppenud aasta 16 lemmikut. Nagu DJ Mulder ise ülteb “Minu kõrvale kõige ilusamad rajad. Alguses on rahulikum, lõpus läheb technolikumaks.” DJ Mulder – This Mixtape Is So 2009
  1. Milton Jackson – Crash
  2. Moony – I Don’t Know Why (Jerome Isma-Ae Remix)
  3. Rasmus Faber Feat. Linda Sundblad – Everything Is Alright (Rasmus Faber Remix)
  4. Rulers Of The Deep Feat. Pierre Ravan – Look Inside (Aslak Remix)
  5. Milton Jackson – Rhythm Track
  6. Pryda – Aflon
  7. Marc Depulse –  PS. You Rock (Spektre Remix)
  8. Nikitin And Semikashev – Blown (Nic Fanciulli Remix)
  9. James Ruskin – Solution
  10. Mescal Kid – Do You Want It
  11. James Ruskin – The Outsider
  12. Sei A – Chinese Whispers
  13. Egbert – Vreugdevuur
  14. Pig And Dan – New Bound
  15. Mark Mendes & Mike Jacinto – Relic
  16. Fergie – Ireland
25 Responses to “TMIS’09: DJ Mulder”


  1. 1 Sir Ehala
    January 12, 2010 at 13:40

    ossaa….see rahulik algus on küll väga mitmetimõistetav….antud mixi puhul jah, sest lõpp oli päris kreisi ikka….mängisin kuulamise ajal pleikari peale ühte autokat ja see väga kiire sammumine tekitas suht deliirumi 😀 teostus ise hea minu meelest…suures plaanis see muusika minu jaoks möödanik.

  2. 2 Sim
    January 12, 2010 at 14:57

    Igati funktsionaalne kaed yles reiviv sess. Moned palad tundusid veidi vales kohas olevat aga kuna teemaks 2009 nostalgitsemine, mitte DJ miksi tegemine, siis miks ka mitte eksju..

    Vaga huvitavalt (heas mottes) on rakendatud Miltsi Miku Rhythm Track minuarvates. Ja ei ole Chinese Whispers nii kiire tempoga kuulnud ka mangimas varem – nice one(:

  3. 3 Johan
    January 12, 2010 at 16:48

    mõned vembukamad kohad olid, aga üldiselt ei tõstnud käsi üles ja reivima ei hakanud. ma ei saa aru sellest seletusest, et kuidas ta alguses rahulikum on? naisvokaal ei tee kohe rahulikuks. suht automuss algusest peale:)

    oeh, mida rohkem ma neid mixe kuulan, seda enam saan aru, et mulle ikkagi meeldivad ainult need mixteibid, kus mu enda maitse hästi kajastub. ootan huviga uku ladinaaameerika mixi:D

  4. 4 Sir Ehala
    January 12, 2010 at 16:56

    sa oled ikka iivõl johan, aaa jah selle seti alguse koha pealt ma ei teagi….hullult tõuseks käsi träänsi terminit sisse tooma, aaa see ei ole ikka päris see…..uku mixtape ootan ise ka…enda oma ootan ka 😀

  5. 5 Johan
    January 12, 2010 at 17:19

    mul on tunne, et liialt tihti kasutatakse terminit Trance väga valesti. ja ega ma ise ka ei tea paremini. kutsun lihtsalt hellitavalt automussiks sellist astumist. ise rohkem jalamees:)

  6. 6 Sim
    January 12, 2010 at 19:27

    Sona trance kasutatakse toesti vaga lampi. Eri ringkondades taiesti erineva tahendusega. Ma naiteks tavaliselt trance all motlen psy/tech trance, samas kui ma seda monele Carmen Van Buurenist kaekoti tsikile mangiks, nad saaks paraja kultuurishoki hehee.

  7. 7 Sir Ehala
    January 12, 2010 at 20:52

    aaa mis asi see seal alguses siiski on….mulder ise võiks öelda…ja keegi võiks teha mingi träänsi seti, äge oleks täitsa so trance 2009 🙂

  8. 8 johan
    January 12, 2010 at 21:12

    ma just eile tajoga rääkisin, et http://www.eestidj.ee dj-kysitluse top10 on siin mixteibirallis täiesti esindamata. Väikest club unlimited ja powerhitradio saundi on vaja esindada! Kolzaar!

  9. 9 tiith
    January 12, 2010 at 21:14

    Hea meelega kuulaks erkki sarapuud 😀

  10. January 12, 2010 at 21:43

    Kuidagi tuleb ju elamist ka teenida.. Meenub kuidas mingil hetkel olin resident yhes kokteilibaaris kus tsikid aegajalt tulid ligi ja palusid kommerts elektrohaussi ja rnb’d. Valus oli kohati aga arved said makstud ja jaksas osta tehnikat mille peal techhausi ja technoga tegeleda hehee

  11. January 12, 2010 at 21:45

    kui keegi kolzari või kellegi teisega jutu peale saab, siis vabalt. mul pole olulisi muusikalisi eelarvamusi ja ma arvan, et kui on huvitav miks, väärib see kõigi kuulamist. siiamaani on igastahes iga miks millegi osas mu silmi avanud,

  12. January 12, 2010 at 21:54

    Kolzari miksi (pipipipippipipi->tututututuutut->tataataataatata) tarbeks tuleks mingi eraldi huumori-sektsioon luua siis 😀

  13. January 12, 2010 at 21:58

    DJ ERKKI SARAPUU

    LEMMIKMUUSIKA – suurem osa mu lemmikmuusikast on kuuldav poweris
    LEMMIKFILM –

    ..
    .

    Tiit kuula powerit! 😀

  14. January 12, 2010 at 22:00

    Niih, Moony ja Rasmus Faber’i radu kuulsin Tallinn Expressist… Nii et ma siiski arvan, et tegu on sellise house’iga, missugusega täpsemalt, ei oska öelda. Mõlemad rajad on ka house’i alla liigitatud muusikapoodides.

    Johanile selgituseks niipalju, et rahulikum tähendabki minu jaoks seda, kui seal on vokaal sees.

    Rahulik = House
    Kiirem = Techno

    Ja üleüldse viljelen ma enamuse ajast hardstyle’i, kuid kuna siin keegi sellist muusikat ei kuula, siis ma otsisingi välja house’i ja techno vallast need rajad, mis minu kõrvu eelmine aasta jäid.

    Best of 2009 Hardstyle on siin, kui kedagi siiski see huvitama peaks.

    [audio src="http://djmulder.planet.ee/Mixid/Dj%20Mulder%20-%20Best%20Of%202009%20Hardstyle.mp3" /]

  15. January 12, 2010 at 22:04

    Või vaata TV3’e ilmaennustust! 😀

  16. January 12, 2010 at 22:44

    Re: Mulder

    Su hardstyle teema korval tundub mescal kid – do you want it ka chillout ruumi muusikana:D

  17. 17 johan
    January 12, 2010 at 22:47

    ei maksa oma tõelist palet häbeneda. Ma kuulan hetkel silmad punnis seda hardstyle mixi ja viskan niimoodi näppu, et vähe pole:) hardstyle = raske stiil? keeruline stiil? kõva stiil ma ytlen! soovitan

  18. January 12, 2010 at 22:48

    That’s my point.

  19. January 12, 2010 at 22:49

    Mu kodulehelt leiad siis sellist kraami veel:P

    http://djmulder.planet.ee/Mixes.html

  20. 20 johan
    January 12, 2010 at 23:19

    vaat mis kõik välja tuleb 😀

  21. 21 Uku
    January 12, 2010 at 23:45

    Need esimeste lugude pärast oleks ma äärepealt selle mixtape’i kinni pannud. Just sellist haussi nimetasin ma aastaid tagasi põlglikult “tränaks” (ja kuulasin hevi edasi:D). Ja nüüd pärast kõiksugu hausi külgede avastamist ei suuda ma endiselt neid esimesi lugusid kannatada. Lapsepõlvetrauma :). Pärastpoole läks mix rohkem minu maitse poole.

    Kes teab, mis oleks juhtunud, kui ma tol ajal Kids Need Technole vms asjale sattunud oleks.

    Ja minu mixist räägime, kui aeg käes .p

  22. January 20, 2010 at 08:04

    Sir Ehala võiks kuulata neid teipe sel juhul. Siin kajastub peamiselt 2009. aasta paremik. Trance siis sedapuhku… Päris uue teibi tegemiseks ei ole aega hetkel, kuid kui kellegil on nii tõsine huvi, eks siis andke teada, teen TMIS-Trance 2009. 🙂

    [audio src="http://djmulder.planet.ee/Mixid/Dj%20Mulder%20-%20Chillout%20Sessions%202%202009.mp3" /]
    [audio src="http://djmulder.planet.ee/Mixid/Dj%20Mulder%20-%20Chillout%20Sessions%203%202009.mp3" /]
    [audio src="http://djmulder.planet.ee/Mixid/Dj%20Mulder%20-%20Chillout%20Sessions%204%202009.mp3" /]

  23. 23 Sir Ehala
    January 20, 2010 at 14:06

    hah nii hea nimega teibid 😀

  24. 24 johanjohanjohanjohan
    January 20, 2010 at 14:17

    mina tahaks kyll teada, mis trance maailmas toimus 2009 aastal 😀

  25. January 20, 2010 at 20:08

    Eks ma võtan siis plaani see teip teha:)
    Küll siis veebruaris saab siia postitatud.


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,846 lööki

