19
Jan
10

TMIS’09: vonBi

2009. aasta kokkuvõtmises olen ma hetkel sama pädev kui tasakaalus smoothie valmistamises. Alati domineerib mango või greip, mis jätab teised üksiküritajad kaugele varju.

Miksteipimisega oli sarnane lugu – ürita mis pidi tahad, ikka jääb kahtlane atmosfäärilis-hüpnootiline slomodisko võitjaks, varieerudes italost läti minimalini. Kuigi sel aastal kiigutas mu paati Rootsi ning ranna-balearic ja Külma sõda muusikaga ühendav cold wave, esindab kumbagi varjundit vaid üks lugu. Paradoksaalselt on antud miksteibis vaid pooled lood otseselt 2009. aasta sünnitised. Teine pool kujutab endast erinevate kahetuhandendate aastate ning kaheksakümnendate interaktsiooni. Hoiatus: korralikke bangereid siit ei leia.

vonBi – This Mixtape Is so 2009

  1. Sally Shapiro – Swimming Through The Blue Lagoon
  2. The Charlatans – The Misbegotten (The Horrors Remix)
  3. Banshee Banshee – L’avenir
  4. Mikrokristal – Snaigi kritimas atgal dangu
  5. Modeselektor – EM Ocean
  6. Thieves Like Us – Fass
  7. Charlie – Spacer Woman
  8. Ben Klock – Goodly Sin
  9. Oppenheimer Analysis – The Devil’s Dancers
  10. Loose Shus – Taurus (Keenhouse Remix)
  11. 2020 Soundsystem – Sliding Away (Lazaro Casanova Remix v3)
  12. Gesaffelstein – Operator
  13. Mirrors – Fear of Drowning
  14. Tensnake – Congolal
  15. Washed Out – You’ll See It
  16. The XX – Basic Space (Pariah Remix)
  17. 2020 Soundsystem – Closure
  18. Beach House – Turtle Island
20 Responses to “TMIS’09: vonBi”


  1. January 19, 2010 at 11:59

    tere tere
    väga mõnusaid lugusid hulbib kompotis
    ja milleks luisata – ka mõned päris korralikud bangerid on siin täiesti olemas
    annab teha aeroobikat küll, jalutuskepi najal ja ilma

  2. 2 mowka85
    January 19, 2010 at 12:40

    minu jaoks jäi veidi androgüünseks, muidu tubli.

  3. January 19, 2010 at 12:44

    andrgüünne ehk mis aspektist? huvitav tähelepanek.

  4. January 19, 2010 at 13:28

    tasub üldsde kuulata, kui bangereid pole? 😀

  5. 5 rené
    January 19, 2010 at 13:38

    fantastiline loovalik!

  6. 6 mowka85
    January 19, 2010 at 13:45

    Selles mõttes, et lood mõjuvad (mulle vähemalt) kuidagi sellises sfääris, et ei domineeri maskuliinsus ja samas lood ei võrguta naiivselt, selline õhusolev kraam. Krt, ei oskagi paremini kirjeldada, aga huvitav lähenemine su setil.

    Minu jaoks oli ka Estrada set veidi selline not rõõba nje mjääsa, heas mõttes. Eks neist erinevatest mixidestr tulebki välja, mis muusika juures kedagi huvitab.

  7. January 19, 2010 at 17:21

    rõõba, mjäässa – ei oska kommenteerida

    hea popmuusika lihtsalt, osaliselt rütmistatud

  8. 8 johanjohanjohanjohan
    January 19, 2010 at 23:02

    ma olen päris yllatunud sinus birx. See mixi esimene pool räägib selgelt keelt sellest, et sa elad kellegi hannesega tartus yheskorteris. ja vist yldsegi peaksin rohkem käima sind kuulamas. ma olen jube yllatunud. mõnus ambient stiil käib sul ilusti läbi kõigest. minuarust just feminiinne! ja ben klock???? wow:D 10 punkti.

    aga no the xx ymisevad vist kõik!

  9. January 19, 2010 at 23:57

    heh on jah nii. meil siin üks vahe muud ei old kui üks külm sõda ees ja italo taga.sai korralikult üksteist haritud. mixi läksid muidugi popimad. variandid nagu spacer woman, mis on juba kaunis ära leierdatud oma rivalivali aspektist etc. ootan juba põnevusega, kas hannes ka neid asju sisse pikib. the xx ja jj osas mõtlesin ka kaua, kas panan või mitte, aga mõtlesin,et kui 2009 siis 2009 ja las ta läheb. ise kuulasin seda mikstuurlinti just hilisõhtuses tartu bussis ajalooõpingute taustal ja ei saa ikka päris täpselt aru, kas see mulle oma kogu kompas istub või mitte. võib-olla ühel päeval saan aru. ma tean et ta peab selline olema, aga et see ka mulle meelde järgi oleks, seda veel ei tea.

  10. 10 johanjohanjohanjohan
    January 20, 2010 at 01:04

    ma lihtsalt vean kihla, et hannesel on ka xx sees:D sadaprossa kindel. “When i’m in the cluub….. i’m always getting DRaaaaaaNK”

  11. 11 hannesebloginimi
    January 20, 2010 at 01:48

    huvitav, et sa räägid xx-st (mis on iseenesestmõistetavalt mu teibis sees), aga kasutad mu õe reedeõhtust lüürikat!:DD

  12. January 20, 2010 at 02:39

    Ohoo.. vaga meelt lahutav miks. Koik toimib vaga hasti, ainult yks pisike kriitika: kuigi ma olen rohkem techno kanti inimene, leian et ben klock on ainus asi mille ma sealt valja votaks ja kenasti prygikasti ymber paigutaks(:

    Ja smoothiest raakides, Vonbi.. ma prooviks votta greipi vahemaks ning teha tugev mango ja banaani combo, millele lisaks siis sekundaarseid maitseid juurde.

  13. 13 hannesebloginimi
    January 20, 2010 at 02:43

    mango ja banaan jäävad võrldemisi igavaks (kui sa just nende sekundaarsete all midagi tugevat silmas ei pea).
    aga ben klocki “one” oli eelmise aasta techno highlighte ju! (maitse asi muidugi)

  14. January 20, 2010 at 03:02

    Re: Hannes

    Vahel on parem olla funktsionaalne nagu mango ja banaan kui riskida keerukate asjadega ja elutoataiele smoothiehuvilistele pettumust valmistada;)

    Mul on vist mingi panorama/berghain seostuvate asjade vastu allergia. Isegi ostgut ton on kaest ara lainud tanapaeval. Aga jah ma arvan et rohkem maitse asi ikka, tapselt.

  15. 15 hannesebloginimi
    January 20, 2010 at 04:10

    Birgit, I salute You! Lemmikteip!

  16. 16 johanjohanjohanjohan
    January 20, 2010 at 04:27

    pauli ja estrada kõrvale tõuseb kindlasti ka mul:)

  17. January 20, 2010 at 05:02

    Teab keegi millal seda sliding away remiksi voib avalikusesse oodata, voi kui on valjas siis kuskohas? Vonbi, sul on ilmselt tapsemat informatsiooni selle pigem kena pala kohta?

  18. January 20, 2010 at 12:54

    keegi ei tea. ma arvan et hr casanova ise ka ei tea. puhas interneti pseudoväljalase.

  19. January 20, 2010 at 13:33

    Hehe huvitav kas harrad ja daamid 20:20 Vision kontoris yldse teavad sellest:p aga eks hoian igaks juhuks silmad lahti potensiaalse lahima aja reliisi suhtes. aitah

  20. 20 siimiis
    January 24, 2010 at 17:16

    pühapäeva nagu rusikas silmaauku, või kuidas nad ütlevad, igatahes meeldis väga:)


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,846 lööki

