29
Mar
10

Antelia – DJ-Mix 29-03-2010

Kuna viimasel ajal on natuke plaate juurde kogunenud, otsustasin uue heli-kompoti valmis käkerdada. Miks ise on pigem sügavam ja seikleb kusagil house ja techno vahel ning on lindistatud kodus kahe grammari abil.

Tum-tum-tum-tump-ps-ps-ps-tum-tum-tum-ps-ps-tum…

Kommentaarid ja kriitika teretulnud!

Sikuta alla

17 Responses to “Antelia – DJ-Mix 29-03-2010”


  1. March 29, 2010 at 19:16

    OOOOTAAAAAAn huvigaa

  2. March 29, 2010 at 19:54

    kuulasin carl craigi podcasti ja korterikaaslane seletas midagi ja panin mingi 20ks minutiks mute peale arvuti ja siis kui tagasi panin, siis kuulasin edasi ja eriti hea oli.. ja pärast sain aru, et tegelikult oli tegemist opis pauli mixiga 😀 mõnnad plaadid oled ostnud.

  3. March 29, 2010 at 20:01

    Ehee 😀 Danke!

  4. 4 tiith
    March 29, 2010 at 23:09

    kindlasti jääb see set kauemaks mulle kartoteeki, palju lemmikuid (ka mõned uued[avastanata] palad) sees, mis mul endal küll olemas mp3na, aga vinüüli tiba teine tera kuulata 🙂 Väga tore kuulamine oli. Ootan 8ndat Aprilli, et “Las tantsukingad löövad pilli”…

  5. 5 tiith
    March 29, 2010 at 23:12

    😀 ma nüüd hakkasin mõtlema, et mul on ainult üks lugu sellest setist arvutis olemas 😀

  6. 6 Sim
    March 29, 2010 at 23:13

    Yeap, vaga kena lisand mu soojendus/hommiku mikside sektsiooni. Phreak yo body to the beat hehe;)

  7. March 29, 2010 at 23:17

    Eheee 😀 Cheers!

  8. 8 Sir Ehala
    March 30, 2010 at 16:10

    mulle ka meeldib 🙂
    aa veits onofftopicut ka….housejatechnoheadidele
    mulle saadeti innervisionsist pärast võistluse võitmist http://blog.innercityvisions.com/2009/12/16/and-the-winner-is/ need plaadid, aaa aa veits oli segadust ka, igatahes mul on nüüd
    2 koopiat dixoni temporary secretary remixe
    http://www.innercityvisions.com/releases/shop/innervisions-dixon-temporary-secretary-dixon-edits.html
    ja 2 plaati AME setsa/ensor’i
    http://www.innercityvisions.com/releases/shop/innervisions-ame-setsa-ensor.html
    ühed on kilest lahti, need mis alles jätan ja teised on täiesti puutumata, kui kedagi huvitab, siis annaksin 7.50€ ära nagu innervisionsi poes ka on.
    mõtlesin et panen enne siia ikka kui mutanti
    eriti head plaadid mõlemad muidu

  9. 9 Paul
    March 30, 2010 at 16:15

    Tore, et meeldis 🙂

  10. 10 siimiis
    March 30, 2010 at 17:10

    peeter ma võtaks dixoni ära

  11. March 31, 2010 at 01:52

    ma paremaid asju kahe koopiana alles hoidnud aegajalt, minesatea kui läbu käigus keegi sigareti tuhka peale sulatab või täis oksendab plaadi hehee 😉

  12. 12 Sir Ehala
    March 31, 2010 at 02:00

    mnjah mõistlik…samas ma ei mängi seda probably väga kuskil peale kodu ja Eestis ei tea vähemalt kohti kus sigaret ja grammar ühes ruumis aktsepteeritud väga oleks 😛

    igatahes see AME minkuhõnguline roosade kaantega vinüül on veel n-ö müügis 🙂
    ja et paremini müüks siis see pidavat italo- ja tehnokorüfee Hannese üks meelislugusid olema 😛

  13. March 31, 2010 at 03:10

    see ame asi, mida peeter müüb, on päris OK 😀

    aga paul, palun värskenda mu mälu oma mixi viimase pala osas, mind nii rämedalt kummitab see maiuspala, aga mitte ei tule meelde, millega tegemist. otsisin kõik võimalikud variandid läbi aga BAAAAAAAAAAAAH!

  14. 14 Paul
    March 31, 2010 at 06:54

    Dexter 😀

  15. 15 Sir Ehala
    March 31, 2010 at 23:29

    hah jah, isegi mul on see lugu olemas 😛

  16. April 1, 2010 at 20:17

    ma tean ainult seda, et see on yhe mu lemparmixi lõpulaul (kui pauli oma ka arvestada, siis kahe mixi) – aga kuna neid lemmikuid on palju siis ma ei tea millise.. ja eriti otsingumootoreid kiusata ei viitsi. andke kätte ahvid.

  17. April 1, 2010 at 22:03

    Ise avastasin selle 2003. a. Chris Liebingu HR-XXL miksist, kus oli ka Easy Lee sees. Mäletan, et siis toda kuulates oli küll suht wtf ja hämming – täiesti uudne biit mu kõrvadele jne 😀


Leave a Reply

Well Played, Sir

Muusikablogi muusikasõpradelt muusikasõpradele. Kui sul on mõni omatehtud lugu, remiks või miksteip, mida tahaksid siin promoda, siis kirjuta meile: wellplayedblog@gmail.com

Statistika

  • 184,909 lööki

